شناسهٔ خبر: 143757 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت:

تقدیر استاندار بوشهر از فعالیت جهادی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای

تقدیر استاندار بوشهر از فعالیت جهادی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان استاندار بوشهر با اعطای لوح تقدیر از عملکرد جهادی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر در بهسازی و نگهداری راههای استان خصوصا در نقاط روستایی قدردانی کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر )

استاندار بوشهر با اعطای لوح تقدیر از عملکرد جهادی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر در بهسازی و نگهداری راههای استان خصوصا در نقاط روستایی قدردانی کرد.

این لوح تقدیر در حاشیه آغاز و افتتاح 16 پروژه راهداری شهرستان دشتستان از سوی احمد محمدی زاده به عبدالکریم اخترشناس اعطاء شد.
در متن لوح تقدیر محمدی زاده آمده: «به پاس خدمات ارزنده و تلاش های صادقانه و فعالیت های چشمگیر و همراه با صداقت و پشتکار در جهت عمران و آبادانی راهها و توسعه روستاها و زیرسازی، تسطیح و آسفالت جاده ها و همکاری و تعامل سازنده با شوراهای اسلامی و دهیاران استان بدین وسیله ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات خوب جنابعالی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال مهار تورم، رشد تولید نامگذاری گردیده، به رسم یادبود این لوح تقدیر تقدیم می گردد. امیدوارم همواره با روحیه خدمت رسانی همچون گذشته پویا و در سایه الطاف الهی بیش از پیش موفق و موید باشید.»