شناسهٔ خبر: 143775 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افزایش حجم فعالیت‌های راهسازی در محورهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین

دکتر حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به افزایش ترانزیت و مسافر توجه به راهها و توسعه زیرساخت‌ها ارتباطی اهمیت داشته و حجم فعالیتها قابل مقایسه با گذشته نیست و افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان‌غربی)، سید محسن حمزه‌لو در گفت و گوی زنده رادیویی مردم و مسوولان که از رادیو چی چست مرکز آذربایجان‌غربی پخش شد، اظهار داشت: با توجه به تردد زائران اربعین حسینی توسعه مسیرهای ارتباطی منتهی به مرز تمرچین مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ۵۶ کیلومتر راه و بزرگراه با ۱۵۰۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده از شمال تا جنوب استان در مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۱ کیلومتر از این راه‌ها در کریدور بزرگراهی غرب کشور بوده و باقی نیز در محورهای مواصلاتی استان و محورهای منتهی به پایانه‌ مرزی تمرچین بوده است.

حمزه‌لو افزود: راه‌های منتهی به پایانه مرزی از مسائل مورد توجه بوده چرا که احداث راه اصلی و بزرگراهی از وظایف ما بوده و این امر با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: اربعین فرصت ویژه‌ای برای توسعه استان بوده و تامین زیرساخت‌ها لازم برای تردد زائران اربعین حسینی از مهمترین مسائل مورد توجه بوده و این امر نیز با جدیت دنبال می‌شود.