شناسهٔ خبر: 143818 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعزام چهارمین تیم راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان به مرز مهران

اعزام مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان گفت: چهارمین تیم از استان در قالب ۷۰ نفر از پرسنل و ۴۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین، جهت خدمت رسانی و نظارت بر ارائه خدمات راهداری و حمل و نقل به مرز مهران اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از لرستان، مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان  صبح امروز جمعه ۱۰ شهریور ماه، در  مراسم اعزام تیم ها به مرز مهران، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح جابجائی زائران اربعین حسینی، تسهیل در تردد و ارتقای کیفیت خدمات حمل و نقل و راهداری ، چهارمین تیم این اداره کل امروز به مرز مهران اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این طرح  ۷۰ نفر از پرسنل و ۴۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین، جهت خدمت رسانی و نظارت بر ارائه خدمات طی ایام اربعین حسینی تا ۲۰ شهریور ماه در مرز مهران فعالیت خواهند کرد. 

رئیس کمیته حمل و نقل اربعین حسینی لرستان بیان کرد:  تیم های حوزه حمل و نقل  جهت ارائه خدمات به زائران ، رانندگان و ناوگان که از استان به مرز مهران اعزام و همچنین هماهنگی جهت بازگشت زائران  و تیم ها و ماشین آلات حوزه راهداری جهت تسهیل در تردد در پایانه مرزی برکت مستقر می شوند.

گفتنی است  شیروانی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان، عبدی معاون حمل و نقل و جدیدی رئیس اداره حراست جهت ارائه خدمات بهتر ،همراه تیم های اعزامی به مرز مهران حضور دارند.