شناسهٔ خبر: 143829 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان صورت پذیرفت؛

اعزام بیش از ۶۱۱۲ زائر اربعین حسینی از خراسان جنوبی

179361.jpg معاون حمل و نقل اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اعزام بیش از ۶۱۱۲ نفر زائر اربعین حسینی با استفاده از ۱۷۲ دستگاه ناوگان اتوبوس حمل و نقل عمومی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، حاجی صفری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: از ۲۷ مرداد ماه لغایت ۸ شهریور ماه بیش از ۶۱۱۲ زائر استان با استفاده از ۱۷۲ دستگاه ناوگان برای حضور در مراسم اربعین حسینی (ع) به مرز مهران اعزام شده‌اند و این آمار به صورت افزایشی در حال تغییر است.

حاجی صفری ادامه داد: به منظور نظارت بر روند اعزام زائرین اربعین حسینی(ع) به مرز مهران، بازدیدها و نظارت های مستمر از سایت فروش اینترنتی شرکت های حمل و نقل مسافربری انجام می گیرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد: در این بازدیدها رعایت نرخ مصوب، ایمنی و بهداشت ناوگان و نیز تجهیزات ایمنی آنها از جمله اولویت های نظارتی کارشناسان این اداره کل بوده است.

حاجی صفری یادآور شد: کارشناسان ادارات راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای در پایانه‌های مسافربری و مبادی ورودی و خروجی استان بر روند جابجایی زائران حسینی (ع) نظارت دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله دریافت وجه اضافی، برخورد نامناسب و امتناع از عرضه خدمات، با قاطعیت با متخلفان برخورد و پرونده تخلف آنها را به کمیسیونهای ذیربط ارجاع خواهد داد.

وی خاطر نشان کرد: زائران گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی مراتب را به همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه مسافربری و همچنین سامانه تلفنی ۱۴۱ انعکاس دهند.