شناسهٔ خبر: 143840 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان تهران خبر داد

اعزام ماشین آلات استان تهران به مرز مهران

اعزام ماشین آلات استان تهران به مرز مهران شانزده دستگاه ماشین آلات راهداری از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران جهت کمک در تسهیل بازگشت زائرین اربعین حسینی اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان تهران )؛ عارف امرایی معاون راهداری این اداره کل؛ اعلام داشت: صبح امروز گروهی دیگر از راهداران اداره کل استان تهران با شانزده دستگاه ماشین آلات راهداری شامل هشت دستگاه کامیون کمپرسی وهشت دستگاه تویوتا هایلوکس راهداری، جهت همکاری در تسهیل عبور مرور زائرن اربعین حسینی در بازگشت از مرز مهران، با بدرقه ی همکاران، اعزام شدند تا به سایر راهداران که پیش از این و از ابتدای طرح در مرز مستقر هستند، ملحق شوند.

وی همچنین افزود: ماشین آلات ارسالی در بهترین شرایط فنی قرارداشته و توسط همکاران به لوازم مورد نیاز ایمنی و همچنین چادر و مخازن آب مجهز شده اند. و افراد این گروه شامل شانزده نفر از رانندگان باتجربه و شاغل در اداره کل استان تهران، به نیروهای مستقر در مرز می پیوندند. همچنین بیست نفر دیگر از راهداران نیز آماده اند تا در صورت نیاز و ضرورت در روزهای آینده به سوی مرز اعزام شوند.

گفتنی است پیش از این نیز همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، در دو گروه 10 و بیست شش نفره در مرز مهران مستقر و هم اکنون در پایانه برکت مشغول خدمت رسانی به زائرین می باشند.