شناسهٔ خبر: 143869 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعزام ۲۶ هزار نفر زائر اربعین از استان کرمان به مرزهای شلمچه، چذابه و مهران

اعزام 26 هزار نفر زائر اربعين از استان كرمان به مرزهای شلمچه، چذابه و مهران مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان کرمان گفت: ۲۶ هزار نفر زائر اربعین از استان کرمان به مرز های شلمچه، چذابه و مهران از ابتدای طرح اربعین تا کنون اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمان)، احسان عراقی زاده مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان کرمان گفت: با آغاز طرح اربعین تا ۸ شهریورماه تعداد ۲۶ هزار نفر زائر با ۹۴۵ سرویس به مرز شلمچه، چذابه و مهران اعزام شدندکه از این تعداد ۸۹۵ سرویس به شلمچه و چذابه و ۵۰ سرویس به مهران اعزام شده است.

عراقی زاده تصریح کرد: زائران اربعین حسینی از شهرستان کرمان با ۶۶۰ سرویس و ۱۴ هزار و ۹۲۶ نفرمسافر، سیرجان با ۹۰ سرویس و ۳ هزار و ۶۰۰ نفرمسافر، رفسنجان با ۸۲ سرویس و ۳ هزار و ۱۰۰ مسافر، زرند ۹ سرویس و ۳۵۱ نفر مسافر، شهربابک ۱۶ سرویس و ۶۶۱ مسافر، بم ۳۶ سرویس و یکهزار و ۵۵۰ مسافر و شهرستان بافت با ۲ سرویس و ۸۲ نفرمسافر به مرزهای شلمچه، چذابه و مهران اعزام شده اند.

وی خاطرنشان کرد: از ۹۴۵ سرویس ۵۰ اتوبوس با یکهزار و ۷۳۰ زائر به مرز مهران اعزام شده اند. عراقی زاده در پایان گفت: تمهیدات و اقدامات لازم برای بازگشت زائرین اربعین حسینی (ع) انجام شده است و درصورت نیاز به هرگونه پیشنهاد و انتقادی مراتب را از طریق سامانه های گویای ۱۴۱ به ما اطلاع دهند.