شناسهٔ خبر: 143870 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی کرمانشاه اعلام کرد؛

اعزام و پذیرش ۱۸۰ زائر اربعین از فرودگاه کرمانشاه

بیاتی کرمانشاه مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی کرمانشاه از اعزام و پذیرش ۱۸۰ زائر اربعین از این فرودگاه خبر داد و گفت: ۲ پرواز دیگر نیز در مسیر کرمانشاه_نجف برنامه ریزی شده است که تا ۱۹ شهریورماه صورت می‌گیرد.

مجتبی بیاتی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی کرمانشاه در گفت‌گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: مطابق برنامه، ۵ پرواز فوق‌العاده اربعین حسینی در مسیر کرمانشاه -نجف برنامه ریزی شده بود که تا کنون ۳ پرواز از فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه با اعزام و پذیرش ۱۸۰ مسافر عازم نجف اشرف شده است.

بیاتی اظهار کرد:  اعزام زائرین با پرواز EMB۱۴۵ هواپیمایی پویا صورت گرفته است و تا ۱۹ شهریورماه سال‌جاری ۲ پرواز دیگر نیز، توسط شرکت هواپیمایی قشم ایر در فرودگاه کرمانشاه انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی کرمانشاه تصریح کرد: زائرین گرامی برای خرید بلیت صرفا به سایت شرکت هواپیمایی قشم ایر مراجعه کنند.

گفتنی است فرودگاه  بین‌المللی شهید اشرفی کرمانشاه تقریبأ ۵۰ پرواز هفتگی دارد و ظرفیت پذیرش هواپیماهای ۷۳۷، MP، فوکر و... را دارد؛ چراکه طول باند آن ۳ هزار و ۹۱۴ متر است و برای پرواز هواپیماهای سنگین نیز مناسب است.