شناسهٔ خبر: 143886 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرارزیابی عملکرد شرکت عمران شهرهای جدید از منطقه صفر مرزی ایران و پاکستان

بازدید مدیر ارزیابی عملکرد شرکت عمران شهرهای جدید از منطقه صفر مرزی ایران و پاکستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت عمران شهر جدید تیس، مهدی قربانی مدیر عامل و اعضاء هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید تیس به همراه مدیر ارزیابی عملکرد شرکت عمران شهرهای جدید  از پایانه مرزی ریمدان و گذرگاه ورودی زائران پاکستانی بازدید کردند.

در این بازدید به منظور کمک به بهبود وضعیت خدمات‌رسانی به زائران جلسه مشترکی با مسئولان و مدیران استانی از جمله علیرضا مرحمتی معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان و مدیران حوزه راهداری، پایانه‌های مرزی و نیروهای امنیتی و انتظامی استان برگزار شد و مشکلات و مسائل خدمات‌رسانی مورد بررسی قرار گرفت.

در این‌ بازدید، پس از بررسی مشکلات حمل و نقل و جابجایی زوار با پیگیری و تماس‌های متعدد با وزارت راه و شهر سازی و سازمان حمل و نقل، مقرر شد تا در اسرع وقت با ارسال اتوبوس‌های بیشتر و وسیله‌های نقلیه و کمک‌رسانی از استان‌های مجاور نسبت به بهبود عملکرد خدمات‌رسانی به زوار اقدام شود، به گونه‌ای که حجم قابل توجهی از زواری که در پایانه مرزی ریمدان درا نتظار بودند به سرعت به مقاصد بعدی انتقال پیدا کردند.

در ادامه این سفر یک روزه و در بازگشت از منطقه مرزی ریمدان، مدیرکل دفتر مدیرعامل روابط عمومی و ارزیابی عملکرد شرکت عمران شهرهای جدید از روند اجرای پروژه‌های عمرانی، زیرساختی، آماده‌سازی و پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید تیس بازدید کرد، و طی گزارشی از سوی مدیر عامل و هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید تیس مسائل و مشکلات پروژه‌ها بررسی مجدد شد. مقرر شد تا برخی از مشکلات و موضوعات در سطح شرکت عمران شهرهای جدید و وزارت راه و شهر سازی مورد پیگیری قرار گیرد.