شناسهٔ خبر: 143919 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی خبر داد؛

آغاز پروازهای اربعین حسینی از فرودگاه ارومیه

فرودگاه ارومیه مدیر کل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی با اشاره به آغاز پروازهای اربعین حسینی از فرودگاه ارومیه گفت: پروازهای ویژه اربعین فرودگاه ارومیه از ۱۰ تا ۱۹ شهریور ادامه خواهد داشت و طی این مدت ۴ پرواز رفت و برگشت در مسیر ارومیه نجف و بالعکس انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه ارومیه نخستین پرواز ویژه ایام اربعین حسینی از فرودگاه ارومیه انجام شد.

محمد قصابی مدیر کل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی گفت: پروازهای ویژه اربعین فرودگاه ارومیه از ۱۰ تا ۱۹ شهریور ادامه خواهد داشت و طی این مدت ۴ پرواز رفت و برگشت در مسیر ارومیه نجف و بالعکس انجام می شود که نخستین پرواز اربعین توسط شرکت هواپیمایی آتا، ۱۰ شهریور ماه ساعت ۱۲ با ۱۴۲ زائر از فرودگاه ارومیه عازم نجف اشرف شد.

مدیر کل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی اظهار کرد: به منظور حفظ کرامت و شأن زائران و ظهور و بروز اربعین برنامه های فرهنگی در کنار برنامه های فرودگاهی تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: زائرین در فرودگاه پس از پذیرایی در موکب شهید باکری با تماشای نمایش‌های مذهبی گوناگون در ترمینال پروازهای خارجی، اجرای گروه سرود، چاوشی خوانی، ادای احترام به پرچم نورانی حرم مطهر امام حسین (ع) عازم سفر به عتبات عالیات شدند و این برنامه‌ها در پروازهای آتی هم به تناسب زمان برگزار خواهد شد.