شناسهٔ خبر: 143948 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

ارتقاء ایمنی و افزایش سرعت سیر قطارها با افتتاح پل زیرگذر سنبل آباد

ریل قطار راه آهن مدیرکل راه آهن شمال‌غرب با اعلام افتتاح پل زیرگذر سنبل آباد گفت: این پل در ارتقاء ایمنی و افزایش سرعت سیر قطارها تاثیرگذار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، طی مراسمی که در آخرین روز از هفته دولت (چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۶/۸) با حضور فرماندار و امام جمعه سلطانیه، منوچهر صفری مدیرکل راه آهن شمال‌غرب و جمعی از مسئولین این اداره کل، اعضاء شورا و ساکنین روستای سنبل آباد برگزار شد، پل زیرگذر سنبل آباد مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

صفری در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم و گرامیداشت هفته دولت، هدف از احداث پل زیرگذر سنبل آباد را تردد ایمن و سهولت در رفت و آمد و عبور و مرور ماشین آلات کشاورزی و اهالی روستای سنبل آباد و روستاهای بالادست و همچنین ارتقاء ایمنی و افزایش سرعت سیر قطارها ذکر کرد و گفت: این پل با صرف هزینه ای بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال احداث شده است.

در ادامه فرماندار و امام جمعه سلطانیه احداث این پل را یکی از مهمترین خواسته های چندین ساله ساکنین منطقه برشمردند که امروز با همت و تلاش مسئولین راه آهن شمالغرب در دومین سال خدمتگذاری دولت مردمی و ایران قوی شاهد افتتاح آن هستیم.