شناسهٔ خبر: 143960 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام:

تردد وسایل نقلیه در جاده های ایلام از مرز ۴ میلیون گذشت

تردد  مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام گفت: تردد وسایل نقلیه در جاده های ایلام  ۴ میلیون و هفت هزار تردد را رد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام، اظهار کرد: در ۱۵روز اول ماه صفر تردد بالغ بر ۴ میلیون و هفت هزار تردد وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان ایلام ثبت شده که در هم سنجی با مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: طی این بازه زمانی ورودی وسایل نقلیه به استان ۴۱۷ هزار و ۷۱۳ دستگاه خودرو و خروجی ۲۸۱ هزار و ۵۰۹ دستگاه بوده است.

چشمه خاور با اشاره به اینکه در این مدت پرتردد ترین محور سرابله به ایلام بوده است،عنوان کرد: هم اکنون ۳۶ دستگاه دوربین ثبت تخلف ، ۴۸ دوربین نظارتی تصویری و ۶۴ دستگاه تردد شمار در سطح راه های استان فعال هستند.

وی بیان کرد: مردم می‌توانند برای ارتباط با ما و اعلام هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه روز تماس حاصل نموده و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در میان بگذارند