شناسهٔ خبر: 143993 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی تمامی ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسی خراسان جنوبی برای بازگشت زائران اربعین حسینی

جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی 1.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل جاده ای اتوبوسی استان برای بازگشت زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: ناوگان حمل و نقل مسافربری عمومی استان آماده بازگرداندن زوار اربعین حسینی از مرزها است که به این منظور اکثر ناوگان اتوبوسی جهت بازگشت زائرین آماده خدمت رسانی هستند.

وی تصریح کرد: همچنین از ابتدای اعزام زائرین از استان به مرز، کارشناسان ادارات راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای در پایانه‌های مسافربری و مبادی ورودی و خروجی استان بر روند جابجایی زائران حسینی نظارت داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله دریافت وجه اضافی، برخورد نامناسب و امتناع از عرضه خدمات، با قاطعیت با متخلفان برخورد کرده و مراتب را به کمیسیون رسیدگی به تخلفات ارجاع خواهد داد.

جلال زاده از هم استانی های محترم درخواست کرد با توجه به نیاز ویژه به ناوگان حمل و نقل جهت بازگشت زائرین اربعین حسینی از مرزها، از هرگونه سفرهای غیرضروری در این ایام خودداری و سفرهای خود با ناوگان حمل و نقل عمومی را به ایام بعد از اربعین موکول کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ادامه داد: تمام تلاش اداره کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان این است که ناوگان مورد نیاز را برای بازگشت زائران اربعین حسینی با اولویت ایمنی سفر، در کمترین زمان ممکن تأمین کند.

جلال زاده تصریح کرد: تمامی هماهنگی های لازم با انجمن‌های صنفی و شرکت‌های حمل و نقل برای آمادگی ناوگان و جابجایی زائران صورت گرفته و ناوگان حمل و نقل مسافر استان با تمام ظرفیت آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: زائران گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی مراتب را به همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه و همچنین سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان، منعکس کنند.