شناسهٔ خبر: 143999 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل فرودگاه‌های استان خوزستان:

افزایش ۲۵ درصدی پروازهای فرودگاه بین المللی شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز در اربعین

فرودگاه اهواز مدیر کل فرودگاه‌های استان خوزستان از افزایش ۲۵ درصدی پروازهای فرودگاه بین المللی شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز در اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سید مهدی رزاز مدیر کل فرودگاه های استان خوزستان گفت: هجدهمین پرواز زائرین پاکستانی از مبدأ چابهار و زاهدان وارد فرودگاه بین‌المللی شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز شد.

رزاز اظهار کرد: تا کنون ۵ هزار و ۶۰۰زائر پاکستانی در قالب۱۸پرواز ازطریق فرودگاه بین‌المللی شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز برای حضور در مراسم اربعین حسینی وارد شده اند که طبق اعلام ستاد اربعین احتمالا این تعداد به ۱۰ هزار نفر نیز خواهد رسید.

وی افزود: ظرفیت پروازهای داخلی فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز برای سفر زائران حسینی به استان تا ۲۵ درصد افزایش یافته است.

رزاز بیان کرد: افزایش ظرفیت پروازهای این فرودگاه به ویژه در مسیرهای تهران- مشهد، اصفهان و شیراز به دلیل تردد زائران سید الشهدا از این استان‌ها به خوزستان افزایش یافته است.

وی گفت: فرودگاه اهواز ۲ موکب در ترمینال پرواز های داخلی و محوطه فرودگاه اهواز می‌باشد که برای استقبال و پذیرایی از زائران دایرشده است .

به گزارش روابط عمومی فرودگاه اهواز مدیر کل فرودگاه های خوزستان بیان کرد: با معاونت عمرانی استاندار خوزستان هماهنگی‌های لازم انجام شده تا وسیله نقلیه در اختیار زائران از فرودگاه اهواز تا مرز چذابه گذاشته شود.