شناسهٔ خبر: 144003 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با دستور مقام عالی استان و هماهنگی های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی انجام شد:

دایر شدن سرویس های برگشت از ترمینال بغداد و کاظمین به اربیل عراق برای بازگشت زائران

79c569eb-1626-4eaa-8656-4b8b518233e2.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از دایرشدن سرویس های برگشت برای جابه‌جایی زائران از ترمینال بغداد و کاظمین به اربیل عراق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: طرح جابجایی زائرین اربعین حسینی در حال حاضر یکی از اولویت های کاری این اداره کل بوده که علاوه بر خدمات رسانی در مسیرهای داخل کشور به سمت تمرچین و مهران و بالعکس نسبت به پوشش زائران بازگشتی در مسیرهای کربلا به اربیل و در نهایت کشور نیز اقدام می شود.

وی ادامه داد: از روز جاری پیرو دستور مقام عالی استان و هماهنگی های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی سرویس های بازگشت زائران از ترمینال بغداد و کاظمین به سمت عراق دایر شده است تا از سرگردانی و معطلی زائران جلوگیری شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: در کنار این مهم، ناوگان اتوبوس آذربایجان غربی برای بازگرداندن زائران هم استانی از مرز مهران به‌شهرهای استان اعزام شده اند و از مردم عزیز برای سعه صدرشان در قبال کاهش سرویس های حمل و نقل عمومی ذر مسیرهای به سمت شهرها و استان های دیگر قدردانی می کنم.