شناسهٔ خبر: 144006 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تامین ۲۲۸ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مهاباد

دکتر حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۲۲۸ هکتار زمین مسکونی از طریق تغییر کاربری و الحاق به محدوده در شهرستان مهاباد برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان‌غربی)، سید محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار با نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: این میزان زمین تامین شده قابلیت ساخت ۱۹ هزار واحد مسکونی را دارد و این میزان بیش از سهمیه تعیین شده برای شهرستان مهاباد است.

وی ادامه داد: برنامه ابلاغی ۴ ساله در شهرستان مهاباد ساخت ۱۶ هزار و ۵۰۵ واحد مسکونی در بخش های روستایی، خودمالکی، حمایتی و بازآفرینی است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر برای ۹ هزار و ۴۵۴ نفر از متقاضیان شهرستان مهاباد تخصیص پروژه انجام شده است.

حمزه‌لو افزود: مشکلی از بابت تامین زمین در شهرستان مهاباد وجود ندارد و اولویت ما خانه دار کردن آحاد مختلف مردم و تامین مسکن است.

وی بیان کرد: آماده سازی اراضی تامین شده برای اجرای طرح های نهضت ملی مسکن در شهرستان مهاباد نیازمند همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی شهرستان بوده و این امر مشارکت همه جانبه را می طلبد.