شناسهٔ خبر: 144032 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی خبر داد؛

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان بستان آباد تا آخر شهریور

آزادراه مدیرکل راهداری استان از تکمیل پروژه‌های مهم نیمه تمام شهرستان بستان آباد در حوزه راهداری تا آخر شهریور سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی اورجعلی علیزاده؛ مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان در جلسه بررسی مشکلات حوزه راهداری شهرستان بستان آباد که با حضور پیمانکاران و فرماندار و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد گفت: در حوزه راهداری ۱۱ پروژه راه روستایی و سه پروژه راه شریانی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در شهرستان بستان آباد داریم که با بررسی مشکلات و رفع موانع موجود بر حسب اولویت از هفته آینده عملیات اجرائی آن‌ها شروع و تا آخر شهریور تکمیل خواهد شد.

 نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به محدود بودن فصل کاری در این شهرستان خواستار تسریع و تکمیل پروژه‌های مصوب سال ۱۴۰۱ در حوزه راهداری دراین شهرستان شد و افزود:متاسفانه مسیر راه روستاهای نوجه ده سادات، بنه کهل، ائل یولی، جوریم آلانق و تیکمه داش به آزاد راه وداخل شهر بستان آباد نیازمند بهینه سازی و ترمیم و آسفالت ریزی است.

 نوری افزود:باید تلاش شود پروژه‌های مصوب راهداری برای سال ۱۴۰۲ بعد از شهریور امسال هر چه زودترعملیات اجرایی آن‌ها شروع شود.

توری فرماندار شهرستان بستان آباد در این جلسه از اختصاص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل چهار خطه مسیر یوسف آباد به سمت بستان آباد و تعریض پل اوجان از اعتبارات ملی خبر داد و افزود:تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری مسیر یوسف آباد تا روستای گرگان چهار خطه شود.