شناسهٔ خبر: 144165 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان اعلام کرد؛

ورود بیش از ۴۳ هزار زائر پاکستانی از پایانه مرزی ریمدان در جنوب سیستان و بلوچستان

شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از ورود بیش از ۴۳ هزار زائر پاکستانی از پایانه مرزی ریمدان در بازه زمانی ۲۸ مرداد تا ۱۲ شهریور به کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، شهرام مبارکی مدیرکل راهداری حمل ونقل جاده ای جنوب سیستان وبلوچستان عنوان کرد: ۴۳ هزار و ۹۵ زائر پاکستانی در بازه زمانی ۲۸ مردادماه تا ۱۲ شهریور سال ۱۴۰۲ با هدف شرکت در مراسم باشکوه اربعین حسینی از مرز ریمدان وارد کشور شدند.

وی افزود: نیروهای این اداره کل به طور شبانه روزی از شروع طرح اربعین از ۲۸ مردادماه تاکنون در این مرز مشغول به کار و خدمات‌دهی به زائران پاکستانی اربعین هستند.

مبارکی اظهار کرد: پایانه مرزی ریمدان یکی از کانون های مهم پذیرش زائران پاکستانی عازم عتبات عالیات است به همین منظور ارائه خدمات مناسب و سلامت زائران پاکستانی برای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این پایانه مرزی در مسیر تردد خیل عظیمی از زائرین پاکستانی است اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان علاوه بر ایمن سازی مسیر منتهی به پایانه مرزی ریمدان، نسبت به استقرار ایستگاه پویش راه نجات همراه با برنامه های فرهنگی ، مذهبی و آموزشی ، نصب بنرهای اطلاع‌رسانی، محیط آرایی این پایانه و همچنین استقرار گشت های راهداری در نقاط پرحادثه و دیگر موارد اهتمام جدی ورزیده است.