شناسهٔ خبر: 144246 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

هم استانی های خراسان شمالی سفرهای غیرضروری خود را به بعد از اربعین موکول کنند

اربعین حسینی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با توجه به موج بازگشت زائران اربعین حسینی، از هم استانی ها درخواست کرد حتی الامکان از سفرهای غیرضروری با ناوگان حمل و نقل عمومی در این ایام جلوگیری و آن را به ایام بعد از اربعین موکول کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری گفت: از تمامی ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان شمالی برای بازگشت زائران اربعین حسینی استان از مرز مهران استفاده شده است بنابراین توصیه می شود هم استانی ها با توجه به کمبود اتوبوس، سفرهای غیرضروری خود را به تاخیر بیندازند.

وی با بیان این که از همه توان اداره کل برای بازگشت ایمن زائران اربعین حسینی بهره گیری شده است، اظهارکرد: کارشناسان این اداره کل در پایانه برکت بر روند فعالیت ناوگان اتوبوسی استان و جا به جایی زائران نظارت دارند.

وی ادامه داد: زائران در طول سفر اربعین در صورت مشاهده تخلفات می توانند از طریق تماس با سامانه گویای 141 شکایت خود را ثبت کنند.

مشتری خاطرنشان کرد: همزمان با آغاز طرح اربعین، میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات زائران به منظور خدمت‌رسانی هرچه بیشتر، در پایانه های مسافری مستقر شده است.