شناسهٔ خبر: 144256 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر فرودگاه شهدای خرم آباد:

نخستین پرواز ویژه اربعین در فرودگاه خرم آباد برقرار شد

اربعین فرودگاه خرم آباد مدیر فرودگاه شهدای خرم آباد از برقراری نخستین پرواز ویژه اربعین در فرودگاه خرم آباد به مقصد نجف اشرف با و با ظرفیت کامل ۱۳۰ نفر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی علی کاملی مدیر فرودگاه شهدای خرم آباد گفت: نخستین پرواز ویژه اربعین از مبدأ این فرودگاه به نجف اشرف با ظرفیت کامل ۱۳۰ نفر انجام شد.

کاملی افزود: این اتفاق از موضوعات زیرساختی است که به استان کمک می کند تا پروازها در سطح استان بطور مستمر ادامه یابد که علاوه بر ایام اربعین پروازهای حج عمره و مشهد مقدس نیز برای مردم استان برقرار شود.

به گفته وی فرودگاه خرم آباد زیرساخت و ظرفیت های لازم برای برقراری پروازهای بین المللی را دارد و آماده هرگونه همکاری با استان و شرکت های هواپیمایی در این زمینه است.

فرهاد زیویار استاندار لرستان نیز گفت: برقراری پرواز عتبات عالیات از طریق فرودگاه شهدای خرم آباد در صورت استقبال مسافران تکرار می شود و استمرار می یابد چراکه هماهنگی لازم برای برقراری و ایجاد پرواز سخت نیست، و این مهم با پیگیری های دولت و رضایت شرکت های هواپیمایی محقق می‌شود، اما استقبال مردم باعث استمرار این سفرها می‌شود.