شناسهٔ خبر: 144313 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره‌برداری از پروژه روکش آسفالت محور اشتهارد- ماهدشت

روکش آسفالت پروژه روکش آسفالت باند شمالی و جنوبی محور اشتهارد- ماهدشت با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (البرز)، علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در حاشیه برگزاری مراسم افتتاح پروژه روکش آسفالت باند شمالی و جنوبی محور اشتهارد- ماهدشت و افتتاح مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی الماس البرز اظهار کرد: امروز ۱۰۲ پروژه با حضور استاندار البرز در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد که برخی از آنها مربوط به حوزه راهداری است.

وی افزود: در مجموع برای این پروژه‌ها ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظرگرفته شده که برخی از آنها به پایان رسیده است و برخی در دست اقدام است.

این مسئول با اشاره به این پروژه‌ها بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال راه هفت روستای این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۴.۵ میلیارد تومان آسفات شد.

زندی‌فر توضیح داد: همچنین محور اصلی اشتهارد- ماهدشت نیز با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد تومان روکش آسفالت شد که امروز به بهره‌برداری رسید.مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی الماس البرز نیز با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان افتتاح شد که با آغاز فعالیت آن، تعداد مجتمع‌های خدماتی رفاهی این شهرستان که به کاربران جاده‌ای خدمت‌رسانی می‌کنند به چهار مرکز رسید.