شناسهٔ خبر: 144314 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

صدور بیش از ۲۱ هزار برگ بارنامه در شهرستان نمین

حمل کالا رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین گفت: بیش از ۲۱ هزار برگ بارنامه در ۵ ماهه گذشته در شهرستان نمین صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از اردبیل، مهدی آزاد رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین در بازدید ازشرکت های حمل ونقل این شهرستان با بیان اینکه در مدت یاد شده ۵۲۲ هزار و۷۶۸ تن کالا از این شهرستان جابجا شده گفت: ۲۴ شرکت در حوزه حمل ونقل کالا در شهرستان نمین فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۵ هزار و۵۴۵ نفر مسافر نیز از این شهرستان به مقاصد مختلف جابجا شده اند تصریح کرد: ۲ شرکت حمل ونقل مسافربری در شهرستان نمین در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین حفاظت و صیانت از حریم راهها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و گفت: با حضور۱۹۰ مورد گشت راهداری جهت جلوگیری از تجاوز به حریم ۳۴ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی و متوقف ، ۲۱ مورد درختکاری غیر مجاز جمع آوری و همچنین با اخذ ۱۷مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم این شهرستان اقدام شده است.

آزاد با بیان اینکه در ۵ ماهه گذشته با استفاده از هزار و۹۰۰ تن آسفالت سرد و گرم لکه گیری محورهای مواصلاتی شهرستان نمین انجام شده افزود: راهداران ۸۹ کیلومتر شانه سازی انجام داده اند.

وی از تسطیح و رگلاژ بیش از ۲۰۰ کیلومتر از حریم راه و جاده شنی این شهرستان در مدت یاد شده خبر داد و خاطرنشان کرد: راهداران در این مدت  ۷۱۰ متر مکعب پاکسازی کانال انجام داده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین انجام ۲۹۵ مورد گشت راهداری، نصب ۳۰ مورد استوانه ایمنی در دماغه پر برخورد ، اصلاح و بازسازی ۶۰ شاخه گاردریل ، ایمن سازی تیر های روشنایی با دپو خاکریز ۱۱۵ مورد، رنگ آمیزی ۳۶۰ متر مربع  ازسرعت کاهها ، جمع آوری و باز سازی ۱۰۵ عدد از تابلوهای فرسوده، شستشوی ۱۸۸۰ عدد تابلو ، انجام ۸۰ کامیون ریزش برداری ، پاکسازی ۷۵ کیلو متر زباله و حمل ۶۳۰ کامیون مصالح را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۵ ماهه گذشته برشمرد.

آزاد با بیان اینکه راهداری شهرستان نمین مسئولیت نگهداری از ۳۶۷ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد گفت: از این مقدار ۴۵کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلو متر راه فرعی، ۱۹۲ کیلومتر راه آسفالته روستائی، ۳۴.۵ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر نیزراه مرزی است.