شناسهٔ خبر: 144334 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای سال تاکنون انجام شد؛

برقراری بیش از ۳۸ هزار تماس مردمی با سامانه گویای۱۴۱ در خراسان شمالی

مرکز از ابتدای سال تاکنون ۳۸ هزار و ۶۰۷ تماس مردمی با سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی برقرار شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵ درصد کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، علی ربانی معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: از این تعداد ۳ هزار و ۵۹۴ تماس مردمی با اپراتور برقرار شد که حاکی از افزایش ۱۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

ربانی افزود: وضعیت جوی، شکایت از شرکت های باری و مسافری، مشکلات مشاهده شده در جاده ها و پیگیری شکایات، عمده ترین مواردی است که کاربران جاده ای طی این مدت در تماس با سامانه ۱۴۱ به آن اشاره کرده اند.

وی تصریح کرد: آگاهی از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و یا محدودیت‌های اعمال شده و ثبت شکایات در محورها از جمله خدماتی است که سامانه ۱۴۱ به کاربران جاده ای ارائه می دهد.

به گفته وی کارشناسان اداره مدیریت راه‌های استان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل و نقل جاده ای هستند.