شناسهٔ خبر: 144370 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازگشت ۳۳۹۹ زائر خراسان جنوبی توسط ناوگان حمل و نقل مسافری از مرز مهران

مرز.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: ناوگان حمل و نقل مسافربری عمومی استان آماده بازگرداندن زوار اربعین از مرزها است که تا کنون ۳۳۹۹ زائر توسط این ناوگان به استان عزیمت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: از ابتدای اجرای طرح اعزام زائران اربعین حسینی تا ۱۴ شهریور ماه بیش از ۸۴۰۷ زائر استان با ۲۸۷ سفر برای حضور در مراسم اربعین به پایانه های مرزی اعزام شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای  خراسان جنوبی تصریح کرد: ناوگان حمل و نقل مسافربری عمومی استان آماده بازگرداندن زوار اربعین از مرزها است که به این منظور۱۰۴سفر توسط ناوگان مسافربری برای بازگشت زائران از مرز مهران انجام و تا کنون ۳۳۹۹ زائر به استان بازگشت داده شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ادامه داد: همکاران راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تمام تلاش خود را بکار بردند که ناوگان مورد نیاز را برای بازگشت زائران اربعین حسینی با اولویت ایمنی سفر، در کمترین زمان تأمین شود.

وی تصریح کرد: همچنین کارشناسان ادارات راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای در پایانه‌های مسافری و مبادی ورودی و خروجی استان بر روند جابه‌جایی زائران حسینی نظارت داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف ازجمله دریافت وجه اضافی، برخورد نامناسب و امتناع از عرضه خدمات با قاطعیت متخلفان را به کمیسیون ارجاع داده شده است.

وی از هم استانی ها خواست با توجه به نیاز ویژه به ناوگان حمل ونقل جهت اعزام زائران اربعین از هرگونه سفرهای غیرضروری در این ایام خودداری و سفرهای خود با ناوگان حمل و نقل را به ایام بعد از اربعین موکول کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: زائران گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی مراتب را به همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه و همچنین سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان، منعکس کنند.