شناسهٔ خبر: 144407 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد:

گرد و خاک در برخی از محورهای سیستان و بلوچستان و خراسان‌جنوبی

مازندران- ترافیک کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام ترافیک سنگین در بیشتر مسیرهای تهران به استان های شمالی کشور از وزش باد و گردوخاک در برخی از محورهای استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی خبر داد.

امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های کشور را توضیح داد و گفت:  تردد کلیه وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب ) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه داد: در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل شهرستانک تا نساء و پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده مرزن آباد، در آزادراه تهران- شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره 12 تا 13 و تونل شماره 17 تا 18 و تونل البرز تا پل زنگوله، در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده گالری امام زاده هاشم و حدفاصل پلور تا شاهاندشت و محدوده های وانا و بایجان ، در مسیر(شمال به جنوب) حدفاصل گزنک تا رینه، در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده های دماوند ، ورسک و زیرآب، در آزادراه قزوین – رشت حدفاصل منجیل تا رودبار ترافیک سنگین گزارش شده است. 

معصومی همچنین از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – پردیس محدوده ابتدای آزادراه خبر داد.

وی گفت: در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا پل حصارک و محدوده زیباشهر ترافیک سنگین، در محور ایلام – مهران مسیر(رفت و برگشت) محدوده کمربندی مهران ترافیک نیمه سنگین، در محور ایلام – سرابله – حمیل محدوده تونل آزادی ترافیک سنگین است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور همچنین از وزش باد و گردوخاک در برخی از محورهای استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی خبر داد.