شناسهٔ خبر: 144424 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۸۰ درصد تردد از مرز مهران مربوط به بازگشت زوار است

مدیرکل و حمل ونقل جاده ای ایلام مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای ایلام گفت: عمده تردد زوار از مرز بین المللی مهران بازگشت به کشور است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، سیدزاهدین چپشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام با اشاره به تلاش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در تامین ناوگان حمل و نقل جهت جابجایی زوار افزود: تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شده و تا سه روز پس از اربعین عوامل راهداری در مرز مهران مستقر و خدمات رسانی خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: هم اکنون هزار دستگاه اتوبوس در داخل پایانه برکت مهران دپو شده است و به همین تعداد اتوبوس در حال برگشت به پایانه هستند.

چشمه خاور بیان کرد: هیچ گونه مشکل خاصی جهت جابجایی زوار در مرز مهران وجود ندارد و تا عوامل مجموعه راهداری تا بازگشت آخرین زوار آماده خدمت رسانی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح جاده های استان ایلام و مرز مهران گفت: به منظور تسهیل در تردد زوار محوطه پایانه برکت اسفالت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ادامه داد: در پایانه شهید سلیمانی و برکت نیز ۳۶ هزار متر مربع سایبان، ۱۴ هزار متر مه پاشی وجت فن نصب شده است.

چشمه خاور از انجام ۲۰۰ کیلومتر اسفالت، ۳ هزار کیلومتر خط کشی، ۱۶۰کیلومتر شانه سازی، ۶۰ هزار عدد تابلو و علایم و ۱۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.