شناسهٔ خبر: 144433 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

هم افزایی گلستانی ها برای پایان سفرهای تابستانی و راهداری زمستانی

گلستان-اربعین مدیرکل، معاونین راهداری و فنی و نظارت و روسای ستادی و شهرستانی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان همزمان با اربعین حسینی در قرارگاه مرکزی اربعین در پایانه مسافری گرگان برای پایان سفرهای تابستانی و آمادگی های راهداری زمستانه به هم افزایی و هماهنگی پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، سلیم اصغری معاون راهداری اداره کل با توجه به افزایش حجم ترددها در این روزها، حضور و بازدیدهای مستمر گشت های راهداری را لازمه تامین امنیت جاده ها دانست و گفت: با اقدامات لازم در منظرآرایی جاده ها به آرامش و رضایت خاطر رانندگان، مسافران و کاربران جاده ای می رسیم.

وی با بیان اینکه نظارت مستمر بر ساخت و سازهای حریم راهها در این روزها نیازمند بررسی و توجه ویژه است، افزود: برنامه ریزی مناسب برای عملکرد مطلوب در فعالیت های راهداری بویژه در راهداری زمستانه در حال انجام است که یکی از آنها سرویس و اورهال کردن ماشین آلات است.

مرمت گاردریل های آسیب دیده، پایدارسازی و احداث شبکه روشنایی، لکه گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی، خط کشی راهها، نیز به گفته اصغری برای افزایش ضریب ایمنی راهها بطور جد در حال پیگیری است.