شناسهٔ خبر: 144434 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

حفظ رتبه برتر به همت و برنامه ریزی ویژه نیاز دارد

گلستان-اربعین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با قدردانی از زحمات مجموعه در کسب برترین رتبه دستگاههای اجرایی استان در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی، گفت: برای حفظ این جایگاه به همت و برنامه ریزی ویژه نیاز داریم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی روز چهارشنبه در جلسه مشترک قرارگاه مرکزی جابه جایی زائرین اربعین حسینی و دومین جلسه شورای راهداری در محل دفتر مسافر پایانه مسافربری گرگان با حضور فرماندار گرگان و معاون عمرانی وی، افزود: پیگیری ها و مستندسازی های مستمر براساس شاخص های عمومی و اختصاصی مهمترین عامل کسب این رتبه بوده است.

رئیس کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان با اشاره به حجم تردد روزهای پایانی تابستان و ایام اربعین ادامه داد: از ابتدای ثبت نام زائرین اربعین تا روز اربعین حدود ۱۰ هزار زائر از استان و به همین اندازه از مرز مهران به استان اعزام شدند که طی بررسی های بعمل آمده با موفقیت و کمترین دغدغه همراه بوده است.

مصدقی با توجه به تقاضای هیات های مذهبی ۲۸ صفر نیز گفت که نیازمند تامین مجدد زیرساخت ها بویژه در ایمن سازی و نظافت و پاکسازی ۲۳۰ کیلومتر از بزرگراه نوکنده تا جنگل گلستانیم.

وی، اتحاد و انسجام مدیران ستادی و شهرستانی را رمز موفقیت این اقدامات بیان کرد و افزود: همراهی با فرمانداران و استفاده از ظرفیت نمایندگان و دستگاههای اجرایی دیگر استان به پیشبرد اهداف سازمانی بسیار کمک موثر می کند.

بازسازی، تامین و نگهداری ماشین آلات، تامین نیروهای راهداری، توجه به ایمن سازی راهها از جمله آسفالت و خط کشی و تابلوها و علائم در راههای روستایی و کوهستانی، اتخاذ راهکارهای موثر برای جلوگیری از سرقت ها نیز، مهمترین موضوعات مطرح شده روسای ستادی و شهرستانی در این نشست بود.