شناسهٔ خبر: 144459 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جهاد خدمت رسانی در راه و شهرسازی آذربایجان غربی

دکتر حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: این اداره کل در کنار توسعه مسیرهای ارتباطی منتهی به پایانه مرزی تمرچین برای سهولت تردد زائران اربعین حسینی (ع) با همکاری پیمانکاران پروژه های راهسازی خود نسبت به برپایی موکب های حسینی اقدام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان‌غربی)، سید محسن حمزه لو در بازدید از موکب های مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: سه موکب با تلاش و همت پیمانکاران مجموعه راه و شهرسازی در مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی و مرز تمرچین راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: این مواکب در تقاطع غیرهمسطح محمدیار و ورودی پیرانشهر برپا شده و بصورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: این مجموعه در تلاش است تا جهاد خدمت رسانی را در تمامی عرصه ها داشته باشد و در کنار بهره برداری از ۵۶ کیلومتر راه و بزرگراه در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین اقدامات خدمات رسانی را برپا کرده است.

حمزه‌لو افزود: راه وشهرسازی آذربایجان غربی در راستای مصوبات ستاد اربعین استان علاوه بر اجرای پروژه‌های راهسازی؛ با بسیج کلیه امکانات موجود با شعار «درمسیر اریعین»با مشارکت در راه اندازی مواکب حسینی در مسیر تردد زائران و همچنین فعالیت های فرهنگی و اطلاع رسانی عمومی در حوزه تحقق سیاست های جهاد تبیین اقدام کرده است.