شناسهٔ خبر: 144490 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان خبر داد ؛

ارتقاء ایمنی محور بزرگراهی خلیح فارس با اعتبار بیش از ۵۵ میلیارد تومان

مجتبی سیدی رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از ارتقاء ایمنی محور بزرگراهی خلیج فارس با نصب حفاظ ایمنی بتنی مفصلی و اعتبار بیش از ۵۵ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مجتبی سیدی رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: اجرای نصب حفاظ بتنی مفصلی جهت ارتقا و افزایش ایمنی محور جیرفت_کهنوج_منوجان_بندرعباس به طول ۲۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان آغاز شده است.

وی افزود: پروژه نصب حفاظ بتنی در محور بزرگراهی خلیج فارس در حال حاضر در نقاط پرتگاهی و همچنین جهت جداکنندگی میانه راه در محدوده حوزه شهرستان منوجان به طول ۳ کیلومتر در حال اجرا می باشد. رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری جنوب کرمان یکی از راه‌های جلوگیری از حوادث جاده ای و به‌طور کلی ارتقا ایمنی محورها را استفاده از حفاظ‌های ایمنی عنوان کرد و گفت: ایمن سازی راه ها از اولویت های مورد توجه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان بوده که در همین راستا می توان به تعمیر و نصب حفاظ فلزی گاردریل و نرده پل ، خط کشی محور ها ، اجرای شیب شیروانی و نصب تابلو و علائم به عنوان دیگر اقدامات این اداره کل جهت افزایش ایمنی راه های جنوب کرمان اشاره کرد.