شناسهٔ خبر: 144515 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

یک هزار و ۷۹ دستگاه اتوبوس زائران را از پایانه برکت جابجا کردند

برکت مرز مهران مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: یک هزار و ۷۹ دستگاه اتوبوس طی ۱۲ ساعت گذشته زائران را از پایانه برکت به محل سکونت انتقال دادند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)، سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ، بیان کرد: از اوایل بامداد امروز تا ساعت ۱۲ ظهر ۹۶۰ دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران وارد مرز مهران شده و تا ۸ ساعت دیگر  ۸۹۰ دستگاه اتوبوس به این تعداد افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه انتقال زوار از پایانه برکت به مبدا بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، افزود: از اول ماه صفر تاکنون بیش از ۴۰۸  هزار مسافر از طریق ناوگان اتوبوسی جابه جا شده اند و تلاش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بر فراهم کردن تمهیدات لازم برای انتقال زوار به مبدا در کمترین زمان ممکن است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام عنوان کرد: با توجه به ورود زوار سایر مرزها از مرز مهران به کشور این امر باعث شده تا در بعضی مسیرها با کمبود ناوگان اتوبوسی روبرو باشیم که با تاکید رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به استان ها برای تامین اتوبوس در سریع ترین زمان اقدام گردد.