شناسهٔ خبر: 144520 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت بیش از ۵ میلیون تردد در محورهای خوزستان در هفته اول ماه صفر

تردد خودروها معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: از یکم تا هفتم ماه صفر ۵ میلیون و ۲۳۰هزار و ۳۶ تردد ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان لاله صاحبی بزاز معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر تا کنون میزان تردد از جاده‌های استان ۵ میلیون و ۲۳۰هزار و ۳۶ خودور ثبت شده که نسب به مدت مشابه در سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از مجموع ترددهای ثبت شده ۲۳۱ هزار و ۵۴۷ خودرو وارد استان شده است که نسبت به مدت مشابه افزایش ۳۰ درصدی داشته و خروج از استان نیز با افزایش ۱۷ درصدی عدد ۲۱۵هزار و ۸۴۵ مورد ثبت شده است.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ادامه داد: خودروهای پلاک استان لرستان از یکم تا هفتم ماه صفر با ثبت عدد ۱۸۶هزار و ۷۵۲ بیشترین تردد را نسبت به سایر استان‌ها در خوزستان داشته‌اند و پس آن خودروهای با پلاک استان تهران با ثبت ۱۴۸هزار و ۸۹۱ تردد در رتبه دوم قرار دارد، خودروهای با بلاک بوشهر و اصفهان نیز به ترتیب با ثبت ۸۰هزار و ۴۲۶ و ۷۳هزار و ۶۶۴ تردد در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه ساعت پیک تردد در محورهای خوزستان ساعت ۱۸ الی ۱۹ بود، تصریح کرد: از یکم تا هفتم ماه صفر، بیشترین تردد با ثبت عدد ۸۴۶هزار و ۳۷۹ در روز پنج شنبه هفتم صفر صورت گرفته است.