شناسهٔ خبر: 144526 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان:

آماده سازی ۸ دستگاه اتوبوس برای جابجایی رایگان زائرین به شلمچه و چذابه

حضور کارشناسان حمل و نقل و راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی و رانندگان ناوگان حمل و نقل مسافری در پایانه مرزی برکت جهت جابه‌جایی زائرین در مسیر برگشت از سفر اربعین معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۸ دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل رایگان زائرین از اهواز به مرزهای شلمچه و چذابه فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان فواد غزیعلی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اظهار کرد: با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از هفتم شهریور به مدت چهار روز ۸ دستگاه اتوبوس در زمان‌های مشخص و به صورت رایگان ، زائرین را از پایانه سیاحت در اهواز به مرزهای شلمچه و چذابه می‌رسانند.

وی افزود: همه روزه تا دهم شهریورماه ۴ دستگاه اتوبوس از مبدا پایانه‌ سیاحت در ساعت‌های ۱۱، ۱۸، ۲۰، و ۲۲ به سمت مرز شلمچه و چهار دستگاه دیگر نیز در ساعت ۱۱، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ به سمت مرز چذابه حرکت می‌کنند، علاوه بر آن زائرینی که قصد برگشت دارند نیز می‌توانند در همین ساعات از سرویس رایگان این اتوبوس‌ها استفاده نمایند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: زائرینی که تمایل با استفاده از این اتوبوس‌ها برای تردد خود دارند می‌توانند با مراجعه به شرکت های مسافربری نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند. وی یادآور شد: برنامه‌ریزی لازم برای تامین ناوگان برگشت زائران صورت گرفته است.