شناسهٔ خبر: 144531 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت بیش از ۶.۵ میلیون تردد در محورهای استان خوزستان طی هفته گذشته

ثبت تردد جاده ای اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در هفته گذشته ۶ میلیون و ۵۶۸ هزار تردد در محورهای استان ثبت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسای از خوزستان محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اظهار کرد: در بازه زمانی چهارم لغایت دهم شهریور ماه ۶میلیون و ۵۶۸ هزار و ۷۰۵ تردد در محورهای استان خوزستان ثبت شده است که نسبت به هفته گذشته افزایش ۲۲ درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: با توجه به نزدیک شده به اربعین حسینی محور آبادان به خرمشهر با ثبت ۲۱۷هزار و ۶۳۷ تردد بیشترین تردد را داشته و پس از آن محورهای ماهشهر به بندر امام با ثبت ۱۶۸هزار و ۱۷۷ تردد و شوش به اهواز با ثبت ۱۵۶هزار و ۵۷۵ تردد بیشترین میزان تردد جاده ای را داشتند.

مدیر کل رهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره ثبت ۸۸۶هزار و ۵۵۸ تردد ماشین سنگین، ادامه داد: میزان تردد سنگین نسبت به هفته گذشته افزایش ۴ درصدی داشته و کمربندی غرب به شرق اهواز با ثبت ۳۶ هزارو ۴۶ تردد سنگین بیشترین تردد سنگین را داشته است و پس از آن محورهای اندیمشک خرم آباد و شوش به اهواز به ترتیب با ۳۴هزار و ۳۶۲ و ۳۳هزارو ۸۰ تردد قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه سرعت متوسط ثبت شده در استان ۷۴ کیلومتر بر ساعت بود،ضافه کرد: بیشترین سرعت متوسط ثبت شده طی هفته گذشته مربوط به محور خرم آباد به اندیمشک با ۱۰۰کیلومتر بر ساعت بود.

جولانژاد توضیح داد: بیشترین تردد در محورهای استان در ساعت ۱۸ الی ۱۹ صورت گرفته و علاو ه بر آن پلاک‌های استان لرستان، تهران و بوشهر به ترتیب بیشترین پلاک‌های ثبت شده در استان از تاریخ ۴ الی ۱۰ شهریور بود.