شناسهٔ خبر: 144559 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد:

بارش باران در آزادراه رشت – قزوین و محورهای اردبیل، گیلان و مازندران

باران کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام ترافیک روان در مرزهای اربعینی از بارش باران در آزادراه رشت – قزوین و برخی محورهای استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران خبر داد.

امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های کشور را توضیح داد و گفت: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است. 

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل مرزن آباد تا مکارود و محدوده های انارک ، هزارچم و سیاه بیشه خبر داد و افزود: تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران – شمال مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است. همچنین، در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده سه راهی چلاو و حدفاصل رینه تا آب اسک ترافیک سنگین، در آزادراه رشت - قزوین محدوده‌های سراوان و رودبار ترافیک سنگین، گزارش شده است.

معصومی از بارش باران در آزادراه رشت – قزوین و برخی محورهای استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران خبر داد.

وی گفت: در محور مرز مهران - ایلام، در محور مرز شلمچه - خرمشهر، محور مرز چذابه - بستان، محور مرز خسروی - قصر شیرین، در محور مرز باشماق - مریوان و محور مرز تمرچین - پیرانشهر ترافیک روان گزارش شده است.