شناسهٔ خبر: 144596 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل فرودگاه های استان کرمان خبر داد؛

اعزام بیش از ۳ هزار زائر اربعین از ۲۸ مرداد تا ۱۹ شهریور در فرودگاه کرمان

علی جزینی زاده مدیر کل فرودگاه های استان کرمان از اعزام بیش از ۳هزار زائر اربعین با ۲۰ سورتی پرواز از ۲۸ مرداد تا ۱۹ شهریور توسط شرکت هواپیمایی ماهان با هواپیمای پهن پیکر ایر باس ۳۰۰_۳۴۰ و شرکت هواپیمایی کاسپین با هواپیمای بویینگ ۴۰۰_۷۳۷ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با تلاش عوامل فرودگاهی و شرکت‌های هواپیمایی آخرین زائران مشتاق اربعین حسینی از فرودگاه بین المللی کرمان به کربلای معلی اعزام شدند.

علی جزینی زاده مدیر کل فرودگاه های استان کرمان با اشاره به آخرین موج اعزام هوایی زوار در ایام اربعین حسینی از فرودگاه بین المللی کرمان تصریح کرد: با توفیق الهی و توجهات اهل بیت (س) امور اعزام زوار عزیز سراسر استان با همکاری شرکت های هواپیمایی ماهان و کاسپین ادامه و به پایان نزدیک می شود .

جزینی زاده در ادامه افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته برای ایجاد تسهیلات اعزام، شرکت هواپیمایی ماهان با هواپیمای پهن پیکر ایر باس ۳۰۰_۳۴۰ و شرکت هواپیمایی کاسپین با هواپیمای بویینگ ۴۰۰_۷۳۷ عملیات انتقال زوار استان کرمان را انجام می دهند.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه کرمان وی در پایان ضمن تشکر از همه عوامل از انجام پروازهایی بدون تاخیر و برابر برنامه افزود: با تلاش همکاران در تمامی بخش‌ها و شرکت‌های هواپیمایی امور انتقال و اعزام بیش از ۳۰۰۰زائر با ۲۰ سورتی پرواز از ۲۸ مرداد آغاز و دربامداد ۱۹ شهریور پایان خواهد یافت .