شناسهٔ خبر: 144610 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برنامه‌ریزی برای بازگشت زائرین اربعین توسط تیم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان

تعامل و هم افزایی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استانها در پایانه مرزی شلمچه در جهت بازگشت زائرین اربعین معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گفت: راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان بصورت مستمر و شبانه روز در راستای بازگشت زائرین اربعین حسینی و تامین سوخت ناوگان در تلاش است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پرویز کرمی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان بیان کرد: همکاران ما به صورت سه شیفت در قالب یک تیم ۱۲ نفره عملیاتی در پایانه مرز شلمچه مستقر هستند.

کرمی افزود: با توجه به ازدحام جمعیت، این تیم به صورت ویژه در حال بازرسی نقل و انتقالات و امنیت ناوگان اعزامی زائرین هستند و زائرین را جهت جا به جایی صحیح، هدایت و راهنمایی می کنند.

معاون حمل و نقل استان از مذاکره و همکاری حمل و نقل خوزستان خبر داد و گفت: در این راستا مذاکراتی جهت تامین ناوگان امن و مورد نیاز و سوخت آنان برای بازگشت به هرمزگان انجام شده است‌.

کرمی در خصوص طرح اعزام زائرین اربعین حسینی تصریح کرد: این طرح از ۲۷ مرداد به مدت ۲۰ روز آغاز شد و اوج تردد سفرهای ما از همان ۲۷ مرداددتا ۱۰ شهریور ماه بوده است. معاون حمل و نقل استان هرمزکان افزود: در این مدت نزدیک به ۲۲ هزار نفر به عتبات عالیات کشور عراق سفر کردند و در روزهای آتی این زائرین عزیز به استان برخواهند گشت که در این ایام ازدحام جمعیت را خواهیم داشت.

کرمی در ادامه از شهروندان خواست که به دلیل کمبود ناوگان در این مدت،زائرین صبر و حوصله داشته باشند و با همکاران ما نیز همکاری لازم را انجام دهند.