شناسهٔ خبر: 144617 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان توصیه کرد؛

هرمزگانی‌ها سفرهای غیرضروری خود را به بعد از اربعین موکول کنند

حضور میدانی پرویز کرمی معاون حمل و نقل اداره کل راهد اری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در پایانه مرزی شلمچهجهت بررسی مشکلات ناوگان مسافربری معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان با توجه به موج بازگشت زائران اربعین حسینی، از هم استانی ها درخواست کرد حتی الامکان از سفرهای غیرضروری با ناوگان عمومی حمل و نقل در این ایام جلوگیری و آن را به ایام بعد از اربعین موکول کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه شهرسازی ،پرویز کرمی معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گفت: از تمامی ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی هرمزگان برای بازگشت زائران اربعین حسینی استان از مرز شلمچه استفاده شده است بنابراین توصیه می شود هم استانی ها با توجه به کمبود اتوبوس، سفرهای غیرضروری خود را به تاخیر بیندازند. وی با بیان این که از همه توان اداره کل برای بازگشت ایمن زائران اربعین حسینی بهره گیری شده است، اظهارکرد: کارشناسان این اداره کل در مرز شلمچه بر روند فعالیت ناوگان اتوبوسی استان و جا به جایی زائران نظارت دارند.

وی ادامه داد: زائران در طول سفر اربعین در صورت مشاهده تخلفات می توانند از طریق تماس با سامانه گویای ۱۴۱ شکایت خود را ثبت کنند. کرمی خاطرنشان کرد: همزمان با آغاز طرح اربعین، میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات زائران به منظور خدمت‌رسانی هرچه بیشتر، در پایانه های مسافری مستقر شده است.