شناسهٔ خبر: 144654 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبرداد:

بازگشت زائران آذربایجان شرقی از مرز مهران با سهولت در حال انجام است

تبریز معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: از اول شهریور تیم ۱۵ نفره ای به مرز مهران اعزام شده بود که به با اضافه شدن تیم ۸ نفره، این تعداد به ۲۳ نفر افزایش یافت.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی کاظم تیمورزاده؛ معاون حمل ونقل  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: ۲۱ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین هم برای تسهیل در امر بازگرداندن زائران به مرز اعزام شدند و بازگشت هم استانی ها با سهولت در حال انجام است.

تیمورزاده گفت: ۲۱ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین هم برای تسهیل در امر بازگرداندن زائران به مرز اعزام شدند و بازگشت هم استانی ها با سهولت در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه زائرانی که از مرز تمرچین رفته بوند، در بازگشت مرز مهران را برای ورود به کشور انتخاب کرده بوند تصریح کرد: برای خدمت رسانی به زائران و تسهیل بازگشت آنها، در چند روز گذشته هجم عمده ناوگان استان به مرز اعزام شده و زائران را به استان انتقال دادند  

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: همکاران اداره کل با ماشین آلات مربوطه تا پایان طرح اربعین در مرز خواهند ماند تا هیچ هم استانی در بازگشت به استان مان با مشکل مواجه نشود.