شناسهٔ خبر: 144657 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تردد حدود ۳۶ هزار نفر مسافر از مرز بیله سوار

مسافر بیله سوار مدیر پایانه مرزی بیله سوار گفت:حدود ۳۶ هزار نفر مسافر در ۵ ماهه گذشته از مرز بیله سوار تردد کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از اردبیل، لطف اله بابایی مدیر پایانه مرزی بیله سوار در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه از ۳۶ هزار نفر زائر تعداد هزار و ۲۵۸ نفر مسافر ایرانی و ۳۴ هزار و۷۳۸ نفر نیز مسافر خارجی است، گفت: مسافران ایرانی به صورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در مدت مشابه سال قبل ۳۴ هزار و ۱۹۰ نفر مسافر از مرز بیله سوار تردد کرده بودند تصریح کرد: در ۵ ماه گذشته افزایش ۵ درصدی را نسبت به سال قبل  شاهد هستیم.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار تعداد مسافران ورودی ایرانی را هزار و ۲۵۰ نفر برشمرد و اظهار کرد: در ۵ ماه گذشته ۱۶ هزار و۹۷۲ نفر مسافر خارجی وارد مرز و ۱۷ هزار و۷۶۶ نفر مسافر خارجی نیز از مرز بیله سوار خارج شده اند.

بابایی از افزایش ۱۵ درصدی مسافران ورودی خارجی به مرز بیله سوار خبر داد و گفت: در ۵ ماهه سال گذشته ۱۴ هزار و۷۵۹ نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله سوارشده بودند که در ۵ ماهه گذشته این رقم ۱۶ هزار و۹۷۲ نفر بود.

وی تردد ۵۰ هزار و۷۸۹ دستگاه وسیله نقلیه اعم از پر و خالی را از مرز بیله سوار در مدت یاد شده اعلام کرد و افزود: در این مدت ۲۷ هزار و۱۳۱ دستگاه وارد و ۲۳هزار و۶۵۸ دستگاه نیز از مرز بیله سوار خارج شده است.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در ۵ ماهه گذشته به تردد ۴۹ هزار و ۸۸۸ دستگاه کامیون و ۹۰۱ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار اشاره کرد و ادامه داد: در تردد اتوبوس از مرز بیله سوار نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۷۴۸ دستگاه بود در ۵ ماهه امسال افزایش ۲۰ درصدی را نشان می دهد.