شناسهٔ خبر: 144664 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مزایده نوبت اول املاک و مستغلات راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد

عبدالله حیدری معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: مزایده نوبت اول املاک و مستغلات متعلق به دولت توسط اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در راستای تحقق برنامه اجرایی و تامین اعتبار برای احداث پروژه های طرح نهضت ملی مسکن برگزار شد.

عبدالله حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،گفت: این اداره کل در راستای تحقق برنامه اجرایی و تامین اعتبار جهت احداث پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در استان و شهرستانهای تابعه ،املاک و مستغلات تحت اختیار خود را از طریق مزایده عمومی انجام می دهد. 

وی ابراز کرد:  همچنین املاک و مستغلات این اداره کل با جزئیات مندرج در اسناد مزایده و با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی ( www.setadiran.ir) که از تاریخ ۱۴۰۲.۵.۱۶ تا تاریخ ۱۴۰۲.۶.۶ زمان بازگشایی پاکت ها بود که براساس جدول تقویم مزایده،ابلاغ به برندگان از طریق سامانه مذکور در تاریخ ۱۴۰۲.۶.۷صورت گرفت.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: در این راستا پس از بازگشایی پاکات مزایده نوبت اول بالغ بر ۷۷میلیارد تومان از اراضی و مستغلات متعلق به دولت به فروش رسید. 

حیدری در پایان بیان داشت: مبلغ مذکوراز مزایده اراضی و مستغلات در راستای تحقق اهداف سازمانی هزینه می شود.