شناسهٔ خبر: 144692 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پویش راه نجات گلستان برای زائرین امام رضا(ع) برپا شد

گلستان-اربعین مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان با اشاره به در پیش بودن ۲۸ صفر و شهادت امام رضا(ع) گفت: برای ارائه خدمات بهینه به زائران این امام همام و تامین امنیت جاده ای آنها، ایستگاه پویش راه نجات در مجتمع خدماتی رفاهی لوه در ورودی شرق استان راه اندازی و برپا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان در نشست مطبوعاتی به منظور ارائه گزارش طرح جابه جایی زائرین اربعین حسینی، افزود: در این پویش متناسب با ایام برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی و نوحه خوانی  برگزار می شود.

وی با بیان اینکه پویش راه نجات تا دوم مهرماه ادامه دارد، گفت: طبق شیوه نامه های ابلاغی و با توجه به تعطیلات آخر تابستان، برنامه های بعد از این ایام بصورت شادتر برای استراحت و ایمنی مسافران تابستانی اجرا می شود.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با توان ۱۲۰ دستگاه اتوبوس و ۲۸۰۰ راننده از هفته جاری تا پایان شهریورماه برای خدمت جابه جایی زائرین امام رضا(ع) اقدام می کند.

در طرح جابه جایی زائرین اربعین حسینی نیز از مجموع ۲۷ هزار زائر اعزامی ۱۱ هزار و ۴۴۸ زائر از استان به مرز مهران و ۱۵ هزار و ۲۴۶ نفر از مرز مهران جابه جا شدند.