شناسهٔ خبر: 144694 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همکاری اتحادیه تعاونی‌های باربری گلستان با موکب داران زائران اربعین

گلستان-اربعین مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان گفت: اتحادیه تعاونی های باربری استان با ارسال ۱۰۳ دستگاه کامیون برای حمل اثاثیه، مواد غذایی و تجهیزات موکب داران اربعین حسینی در ثواب معنوی این اجتماع عظیم سهیم شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان در نشست مطبوعاتی بمنظور ارائه گزارش طرح جابه جایی زائرین اربعین حسینی، افزود: علاوه بر این اتحادیه بار و همچنین مسافر استان بصورت نقدی نیز با کمک های خیرانه خود در این کار معنوی شریک شدند.

به گفته وی، کامیون های اعزامی اتحادیه بار از قبل اربعین در کربلای معلی و نجف اشرف استقرار یافته اند تا در خدمت موکب داران باشند.

مصدقی تصریح کرد: علاوه بر این کامیون ها، اداره کل ۱۲ ناوگان گشت راهداری (۸ تویوتا و ۴ دستگاه کامیون) را به همراه ۲۵ نیرو به مرز مهران اعزام داشت.

وی یادآور شد: یکصد نفر از نیروهای ستادی و شهرستانی اداره کل نیز از ابتدای طرح اربعین در جابه جایی زائران نقش مهمی داشتند.

در طرح جابه جایی زائرین اربعین حسینی از مجموع ۲۷ هزار زائر اعزامی ۱۱ هزار و ۴۴۸ زائر از استان به مرز مهران و ۱۵ هزار و ۲۴۶ نفر از مرز مهران جابه جا  شدند.