شناسهٔ خبر: 144698 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

با هدف تسهیل در حمل و نقل زائرین اباعبدالله الحسین(ع) انجام شد؛

استقرار ۴ تیم نظارتی اعزامی از وزارت راه و شهرسازی در پایانه‌های مسافربری تهران

بسیج در پایانه در ایام اربعین  ۴ تیم ۱۵ نفره به‌صورت روزانه با هدف ارائه خدمت تخصصی و تسهیل در حمل و نقل زائرین اباعبدالله الحسین علیه السلام در پایانه های مسافربری حضور داشتند تا در قالب تیم های گشت بازرسی بر اجرای ماموریت ترمینال‌ها در تامین اتوبوس، رعایت نرخ مصوب و... نظارت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی پیرو ابلاغ مقام عالی وزارت مبنی بر عضویت فرمانده بسیج در قرارگاه اربعین وزارت راه و شهرسازی، مرکز مقاومت بسیج این وزارتخانه، بر اساس نیاز و نقش آفرینی در خدمت رسانی به زائرین، ۴ تیم نظارتی در پایانه های مسافربری تهران شامل غرب و جنوب مستقر کرد که جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین بر روند فروش بلیت و رعایت نرخ ابلاغی و تأمین اتوبوس نظارت کردند.

بر اساس این گزارش این تیم با هماهنگی اداره کل بازرسی در قالب تیم‌های گشت بازرسی بر اجرای ماموریت ترمینال‌ها در تامین اتوبوس، رعایت نرخ مصوب و... نظارت می‌کردند.

بر اساس آمار اعلامی بیشترین نوع اعزام به‌وسیله اتوبوس و از پایانه‌های تهران است که تأمین اتوبوس و به‌طورکلی تأمین حمل و نقل زائران  و نظارت بر آن می تواند رضایت‌مندی زائران را در پی داشته باشد.

گفتنی است در ایام اربعین ۴ تیم ۱۵ نفره به‌صورت روزانه با هدف ارائه خدمت تخصصی و تسهیل در حمل و نقل زائرین اباعبدالله الحسین علیه السلام در پایانه های مسافربری حضور داشتند.