شناسهٔ خبر: 144736 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی زیرساخت‌های آب و فاضلاب نهضت ملی مسکن ملی در خراسان رضوی

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در جلسه ای با حضور مدیر عامل شرکت آبفا خراسان رضوی و مدیر کل راه و شهرسازی استان وضعیت ایجاد زیر ساخت های آب و فاضلاب مسکن ملی در استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.  

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، در جلسه ای وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی و برخی از معاونین با حسین امامی مدیر عامل شرکت آبفا و مسئولین که در محل اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد، ایجاد زیر ساخت های آب و فاضلاب در شهرها در راستای عملیات اجرایی مسکن ملی و چالش های موجود مورد بحث و تبادل نظر طرفین قرار گرفت.

 بنابر این گزارش؛ طرفین در مورد آخرین وضعیت اجرای زیرساخت های آب و فاضلاب مسکن ملی، تسریع در فرایند دریافت بودجه تخصیصی و رفع موانع پیش رو رایزنی کردند و مقرر شد که به منظور هماهنگی های بیشتر جهت تسهیل اجرای این زیرساخت ها جلسات مشترکی را به منظور رفع موانع در کوتاه مدت و هماهنگی کیفی و کمی فی مابین کارشناسان برگزار کنند.

بررسی دقیق نقشه ها و طرح ها و تطبیق با قوانین بین سازمانی جهت تسریع در فرایندها، تعیین اولویت های سایت های نهضت ملی در استان، بررسی و پیشنهاد جانمایی مخازن آبفا در استان با افق طولانی مدت و ... از موارد مورد تاکید مدیر کل راه و شهرسازی استان بود.
 
از دیگر موارد مطرح شده در جلسه از سوی مدیر عامل ابفای استان می توان به احداث سایت اداری این شرکت اشاره کرد.