شناسهٔ خبر: 144760 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام قدردانی مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای گلستان از خادمان اربعین حسینی

گلستان-پیام مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای گلستان با انتشار پیامی مراتب تقدیر و تشکر خود را از تمامی فعالان بخش خصوصی، مدیران، همکاران، رانندگان و مالکین ناوگان و شرکت های حمل و نقل مسافر و راهداران، اصناف و تمامی زحمتکشانی که با عشقی توصیف ناشدنی و تلاشی خستگی ناپذیر زمینه خدمات‌رسانی شایسته به زوار و راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی را فراهم کردند، اعلام داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، در متن پیام عادل مصدقی آمده است: حماسه بی نظیر اربعین حسینی با حضور خادمان به زوار سید الشهدا نمایش دهنده صحنه های عشق و ایثار و مودت و محبت بین مسلمین و عاشقان و دلدادگان آن حضرت بوده و تلاش ها و مجاهدت های خالصانه خادمان در این حرکت و پویش جهادی را هیچ فردی نمی تواند ارزش گذاری و قدردانی نماید.

اقدامات ارزشمند و شبانه روزی فعالان حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان که با عشقی توصیف ناشدنی و تلاشی خستگی ناپذیر زمینه خدمات‌رسانی شایسته به زوار و راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی را فراهم کردند، فراموش نشدنی است.

مطمئنا در این مسیر متعالی مشکلات و مسایلی بود که باعث رنجش گردید و به نوبه خود از مشکلات پیش آمده عذرخواهی می کنم و مراتب تقدیر و تشکر خود را از تمامی فعالان بخش خصوصی، مدیران، همکاران، رانندگان و مالکین ناوگان و شرکت های حمل و نقل مسافر و راهداران، اصناف و تمامی زحمتکشانی که مخلصانه در این مسیر گام برداشتند، اعلام می دارم.

امید است با استعانت از حضرت باری تعالی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج)، توفیق خادم الحسین (ع) بودن در طول عمر، همراه با عزت و سربلندی و عاقبت به خیری قرین راهتان باشد و با بهره گیری از تجارب بدست آمده، اربعین سال ۱۴۰۳ را با سازماندهی و خدمت به زائرین به نحو شایسته تری اجرا نماییم.