شناسهٔ خبر: 144772 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

قدردانی مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از خادمان اربعین

تقدیر مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی طی پیامی از تلاشهای شبانه روزی همکاران راهداری وحمل ونقل جاده ای استان در ایام اربعین حسینی تقدیروقدردانی به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی اورجعلی علیزاده؛ مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان آذربایجان شرقی در پیامی بیان کرد: اربعین، روز زیبایی حقیقت، روز زیارت چشمها از زیبایی‌های کربلا، روز تماشای واقعی عاشورا، روز رهایی از اسارت‌ها و ساکن شدن در حریم امن دوست است راهپیمایی اربعین یکی از بزرگترین و حماسی‌ترین مناسک شیعیان است که هر ساله جمع کثیری از عاشقان اباعبدالله از طریق مرزهای زمینی کشور در این حرکت جمعی شرکت می‌کنند این حماسه بزرگ در سایه وحدت و همدلی مردم ولایت مدار و تلاش اعضای ستاد اربعین بالاخص دست‌اندرکاران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تحقق می‌پذیرد.

درادامه افزود: رانندگان تلاشگر بخش حمل و نقل جاده‌ای همواره در برهه‌های حساس اقتصادی، اجتماعی و سیاسی انقلاب اسلامی نقش تاریخی و حساس خود را ایفا کرده اند.

و ی همچنین  ادامه داد: در راهپیمایی عظیم اربعین سالجاری نیز با آگاهی بصیرت انقلابی و جهادی نقش خود را در جابجایی زائرین اربعین حسینی به بهترین صورت ایفا کرده و برگ زرینی در کارنامه حمل و نقل جاده ثبت کردند.

علیزاده گفت : اینجانب مراتب تشکر و قدردانی خود را از رانندگان عزیز حمل و نقل عمومی، مدیران عامل دست‌اندرکاران شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر، معاونت حمل ونقل اداره کل متبوعه، روسا و همکاران محترم ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های استان و کلیه همکاران محترم که در اجرای طرح جابجایی اربعین حسینی حضور داشتند اعلام نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می‌نماییم.