شناسهٔ خبر: 144780 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کسب رتبه برتر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در جشنواره شهید رجایی در شاخص توسعه دولت الکترونیک

جشنواره شهید رجایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در جشنواره شهید رجایی در شاخص توسعه دولت الکترونیک رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ در جشنواره شهید رجایی،  بین دستگاه های اجرایی، رتبه برتر را در شاخص توسعه دولت الکترونیک به دست آورد.

استاندار خراسان شمالی در آیین جشنواره شهید رجایی با اهدای لوح سپاس و تندیس جشنواره، از محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به عنوان دستگاه برگزیده جشنواره شهید رجایی در شاخص توسعه دولت الکترونیک  تقدیر کرد.

در بخش هایی از متن لوح سپاس آمده است:

جناب آقای مهندس مشتری، مدیرکل محترم راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بر اساس بررسی ها و ارزیابی های ستاد جشنواره شهید رجایی استان، با توجه به اقدامات شایسته آن دستگاه در شاخص توسعه دولت الکترونیک به عنوان دستگاه برتر در بین دستگاه های مشمول ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ استان شناخته و معرفی شده است. لذا از زحمات و تلاش های ارزنده جنابعالی و تمام کارکنان خدوم آن اداره کل در کوشش برای اعتلای کشور، اهتمام بر تحقق سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست ها و برنامه های دولت مردمی حضرت آیت الله دکتر رئیسی قدردانی می نمایم.

بر اساس این گزارش، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی طی ۳ سال گذشته نیز به طور متوالی موفق به کسب رتبه برتر این جشنواره شده است.