شناسهٔ خبر: 144781 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره امور بازرگانی و سرمایه گذاری مازندران عنوان کرد؛

آمادگی کامل مجتمع های خدمات رفاهی برای سرویس دهی مناسب به زائران مشهد مقدس

مازندران رئیس اداره امور بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران اظهار داشت: تمامی مجتمع های خدمات رفاهی آمادگی کامل برای سرویس دهی مناسب به زائرین و مسافرین مشهد مقدس در ایام ۲۸ صفر و شهادت امام رضا (ع) را دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ، سلیمان آبرود رئیس اداره امور بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: مجتمع‌ها نقش اساسی در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده‌ای دارند.

وی با اشاره به لزوم آمادگی دستگاه های مسئول در بازه زمانی سفر به مشهد مقدس تاکید کرد: طرح سراسری جابجایی زوار از ۲۰ شهریور تا۳۱شهریور به مدت ۱۲روز اجرایی می‌شود و زائران از شهرهای محل سکونت خود به مشهد مقدس جابجا می‌شوند.

وی در ادمه گفت: مجتمع‌های خدماتی رفاهی با ایجاد تمرکز خدمات مورد نیاز دریک مکان، نقش اساسی در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده‌ای و همچنین کاهش سوانح و تصادفات جاده‌ای وافزایش ایمنی تردد در شبکه راه‌های کشور را عهده دار است.

وی تصریح کرد : به منظور رفاه مسافران، کارشناسان این اداره کل نیز در قالب اکیپ‌های مختلف به طور مستمر از مجتمع‌های خدماتی-رفاهی بین‌راهی، نمازخانه‌ها، جایگاه‌های سوخت و رستوران‌های بین‌راهی بازدید و بر عملکرد آنان نظارت دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف  ضمن تاکید بر رفع نواقص موجود در صورت تکرار برخورد قانونی اعمال می‌گردد.

گفتنی است: در حال حاضر تعداد ۴۴ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در سطح استان در حال بهره برداری و ارائه خدمات به مسافرین و رانندگان در محور های مربوطه است.