شناسهٔ خبر: 144801 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد؛

آغاز طرح ویژه جابه‌جایی زائران رضوی با ناوگان جاده‌ای عمومی در خراسان شمالی از ۲۰ شهریور

طرح ویژه رفت و بازگشت زائران رضوی طرح ویژه تامین و ارائه خدمات سفر ایمن و مطلوب برای رفت و بازگشت زائران و کاروان های عزاداری دهه پایانی صفر در خراسان شمالی از ۲۰ شهریور (۲۵ صفر) آغاز می شود و تا ۳۱ شهریور ( ۶ ربیع الاول) به مدت ۱۲ روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با بیان این که فروش بلیت در سامانه فروش بلیت صرفا بر اساس کد ملی انجام می شود، گفت: انجام سرویس دربستی و صدور صورت وضعیت دربستی در مدت زمان اجرای طرح ممنوع است.

مشتری افزود: بر عملکرد و رصد هوشمند ناوگان تحت پوشش شرکت های حمل و نقل با استفاده از سامانه داپ و ... نظارت و با مندرجات اسناد حمل مطابقت داده می شود.

وی به استقرار تیم اعزامی این اداره کل در خراسان رضوی به منظور برنامه ریزی و ساماندهی ناوگان برای انتقال زائران رضوی به استان اشاره و اظهارکرد: مجتمع های خدماتی رفاهی خراسان شمالی برای خدمات رسانی به زائران حرم رضوی آمادگی دارند.

وی بر تشدید نظارت بر عملکرد شرکت های مسافربری و فعالیت مدیران فنی این شرکت ها در اعزام ناوگان دارای شرایط فنی مطلوب تاکید کرد و افزود: راهدارخانه های استان نیز برای اسکان اضطراری احتمالی زائران پیاده در شرایط بحرانی آماده هستند.