شناسهٔ خبر: 144814 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان صورت پذیرفت؛

جابجایی بیش از ۹۶۹۱ زائر اربعین حسینی (ع) خراسان جنوبی

249549 (1).jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از جابجایی بیش از ۹۶۹۱ نفر زائر اربعین حسینی(ع) استان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان به مرزها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: از ابتدای اجرای طرح اعزام زائران اربعین حسینی(ع) تا ۱۸ شهریور ماه بیش از ۹۶۹۱ زائر استان با ۴۵۲ سفر برای حضور در مراسم اربعین به پایانه های مرزی اعزام شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد: با اتمام مراسم اربعین حسینی(ع) و موج بازگشت زائرین همکاران راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تمام تلاش خود را بکار بردند که ناوگان مورد نیاز را برای بازگشت زائران اربعین حسینی با اولویت ایمنی سفر، در کمترین زمان تأمین شود.

جلال زاده ادامه داد: به این منظور۲۱۰ سفر توسط ناوگان مسافربری تا تاریخ ۱۷شهریور ماه برای بازگشت زائران از مرز های تعیین شده انجام و ۷۱۸۳ زائر به استان بازگشت داده شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد: همچنین در این مدت به منظور نظارت بر روند جابجایی زائران اربعین حسینی(ع) بازدید و نظارت مستمر از سایت فروش اینترنتی شرکت های مسافربری انجام شد.

جلال زاده اضافه کرد: کارشناسان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان نیز در پایانه‌های مسافری و مبادی ورودی و خروجی استان و همچنین پایانه مرزی مهران بر روند جابه‌جایی زائران حسینی(ع) نظارت داشتند.

وی یادآور شد: در طی این مدت برای خدمات‌رسانی مطلوب به زائران، همه توان و ظرفیت حمل و نقل جاده ای استان مورد استفاده قرار گرفت تا زائران با کمترین معطلی جابه جا شوند.